CELEBRACIÓ ASCENS UE SANT VICENÇ I FINAL DE TEMPORADA

2026-06-26 00:00:00

CELEBRACIÓ ASCENS A 3a CATALANA UE SANT VICENÇ I CLOENDA TEMPORADA 25/26

Aquest dissabte 27 de juny, LA UE SANT VICENÇ ES VESTEIX DE FESTA

A les 12 del migdia, hi haurà la recepció oficial del Primer Equip Masculí a l'Ajuntament, amb una rua prèvia pel poble i sortida al balcó inclosa, per homenatjar l'ascens a 3a Catalana. Uniu-vos a la rua i us esperem a tots i totes a la Plaça de l'Ajuntament, per celebrar-ho amb l'equip!!!! No us ho perdeu...

 A partir de les 17:30h, al camp de futbol municipal, tarda d'inflables, reconeixements i celebració

A partir de les 21:00h botifarrada per tothom i concert de fi de festa


VISCA EL SANTVI!!!!!!!!!!!!!!

Imatges i vídeos

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: '26-06-2026 16:17