CELEBRACIÓ ASCENS A 3a CATALANA UE SANT VICENÇ I CLOENDA TEMPORADA 25/26
Aquest dissabte 27 de juny, LA UE SANT VICENÇ ES VESTEIX DE FESTA
A les 12 del migdia, hi haurà la recepció oficial del Primer Equip Masculí a l'Ajuntament, amb una rua prèvia pel poble i sortida al balcó inclosa, per homenatjar l'ascens a 3a Catalana. Uniu-vos a la rua i us esperem a tots i totes a la Plaça de l'Ajuntament, per celebrar-ho amb l'equip!!!! No us ho perdeu...
A partir de les 17:30h, al camp de futbol municipal, tarda d'inflables, reconeixements i celebració
A partir de les 21:00h botifarrada per tothom i concert de fi de festa
VISCA EL SANTVI!!!!!!!!!!!!!!